Ten poradnik przedstawi i zobrazuje na przykładzie ogólnym poprawne stworzenie postaci.
W grze metin występują 4 klasy: Ninja, Sura, Szaman i Wojownik. Każda klasa posiada 2 profesje.
Poniżej przedstawie PODSTAWOWE, ogólne rozdawania stat u poszczególnych;)
Ninja:
Archer(łucznik) 1 Witalność : 1 Zręczność LUB 2 Zręczność : 1 Witalność
Przykładowy build:Trująca Strzała <->Ognista strzała, Powtarzalny Strzał, Deszcz Strzał, Bezszelestny Chód
Dagger(nożownik) 2 Witalność : 1 Zręczność LUB odwrotnie;) zależy od GRACZA
Przykładowy build: Zasadzka, Wirujący Sztylet, Szybki Atak, Trująca Chmura, Krycie Się(ten skill daje pewne bonusy do Zasadzki)
Sura:
BlackMagic - BM(czarna magia) 2 inteligencji do 1 witalności
Przykładowy build: Ja gram swoim buildem więc nie wiem jak się sprawdzają takie typowe;) Ale o to 1 z nich:
Ognisty Duch, Mroczne Uderzenie, Mroczny Kamień, Mroczna Ochrona i na koniec Ogniste Uderzenie lub Duchowy Cios.
Budowa nastawiona na wykończenie przeciwnika w PVP, ALE lepsza opcja to:
Ognisty Duch, Mroczna Ochrona <-> Mroczny Kamień, Mroczne Uderzenie i na koniec Ogniste Uderzenie lub Duchowy Cios.
Weapon-WP(nazwy polskiej nie ma w sumie) 2 inteligencji do 1 witalności
przykładowy build: Czarowane Ostrze, Czarowana Zbroja <-> Smoczy Wir, Strach, Uderzenie Palcem
Szaman:
Jeżeli budujemy buffa tylko do rzucania czarów to 3 w int, a potem w wit jak Int osiagnie poziom 90
Dragon=Smok 2 do inteligencji i 1 do witalności Jeśli gramy normalnie;)
Przykładowy build:
Healer=Healer;D(leczenie) 2 do inteligencji i 1 do witalności Jeśli gramy normalnie;)
Przykładowy build:
Wojownik:
Body(ciało) 1 Siły do 1 Witalności chyba najlepiej się sprawdzi ewentualnie 2 siła do 1 witalności
Przykładowy build: Aura Miecza, Wir Miecza<-> Berserk, Szarża<->Trzystronne Cięcie
Mental(umysł) 2 witalności do 1 siły
Przykładowy build: Silne Ciało, Duchowe Uderzenie, Uderzenie Miecza, Walnięcie<-> Tąpniecie
Drugą kwestią jest wybranie skilli i ich rozwój. Woj body(AURA), woj mental(SILNE CIAŁO), sura wp(Czarowane Ostrze), ninja dagger(Zasadzka) mają po skillu od którego zaczyna się zawsze, przynajmniej 90% tych postaci zaczyna od tego samego skilla;)
Jednak ważną sprawą jest jak ten skill zrobić. Otóż do 30 poziomu możemy resetować magię u Starszej pani. możemy zmieniać profesje jak i rozwinięte skille. Dlaczego o tym pisze? a już wyjaśniam. PIERWSZORZĘDNĄ sprawą dla dalszej gry, która ma sprawiać więcej radości niż problemów jest odpowiednie wbijanie skilli TAK ABY poziom M(mistrz) wchodził a skillu na 17 jego poziomie, to sprawia że wcześniej uzyskujemy lepszy skill o jakiś tam procent obrażeń, lub innego czynnika w zależności od rozwijanego skilla, bo są przecież i buffy, które pomagają oraz defensywne skille, które także obrażeń nie zadaja;)
Dlatego bez znaczenia na postać na 30 poziomie powinniśmy mieć 1 skill na poziomi M(1-9) oraz w zależności od postaci i rozwoju, 2 lub 3 na 1 poziomie oraz jeden na poziomie 8 lub 9 mniej więcej. Co to nam daje? a to że około 38 poziomu mamy 2 skille na poziomie M i możemy rozwijać trzeci.
Wiem że wiele osób nie koniecznie się do tego stosuje, gdyż uważa że lepiej mieć 3 skille na takim samym poziomie i rozwijają na zmianę, zamiast zrobić porządnie 1 a potem robić drugi, trzeci, czwarty, aby w końcu około 86 POZIOMU WBIĆ piątę eMkę;)
Chyba tyle;)
A jak sobie przypomnę podstawowe BUILDY SKILLI to dorzucę;)
Offline
Tak Tak;) Ale obaj wiemy że nie szedłeś STANDARDEM;)
statystyki są podane KLUCZOWE:)
Bo możesz iść i systemem 3:1 ZRĘ:Wit;) JEŻELI tylko masz odpowiednie itemy pokrywające brak pż i deffa;)
wszędzie gdzie są podane 2 możliwości rozdawania statystyk wszystko zależy od POTRZEBY użytkownika postaci;) brakuje pż i deffa to kladziemy w WIT zamiast siły, INT czy ZRĘ...
po prostu kwestia jest taka;) Sura i Szaman pierwszorzędną i kluczową statystyką jest INTeligencja dająca kopa w skillach, Ninja potrzebuje ZRĘczności, natomiast Wojownik Siły, na drugim miejscu jest WITalność. Dopiero stojąc przed wyborem 3 statusu można się kłócić o potrzeby;) na 60 poziomie większość postaci ma wymaxowane 2 statusy;)
Offline
czepiasz się zaokrąglenia;P co to na maturze nie było zaokrągleń? jakby nie patrzeć 4 się wymaxować nie da, więc przynajmniej do 57 levelu jak to dokladnie wyliczyłeś ZAPOTRZEBOWANIE jest na dobry build statystyk;)
Offline